Jumaat, 14 Mei 2010

KEM ULU PARI AQUA VILLAGE


LAGU KHIDMAT NEGARA(PLKN)
Wira wirawati harapan bangsa
Tiba masa kita berjasa
Kita sahut cabaran berderas seiringan
Demi mencapai wawasan.
Kenali rakan pelbagai budaya
Selami warisan kita yang kaya
Bersama bergandingan tiada perbezaan
Kita Warga Malaysia.
Berkhidamat untuk negara
Berbakti penuh setia
Satu hasrat satu semangat satu tekad bersama.
Kami wira wirawati negara
Kini masa kami berjaya
Kami sahut cabaran berderas seiringan
Kami pasti mencapai wawasan.
Kita sahut cabaran bergandingan
Berkhimat untuk negara
MALAYSIA!!!

3 ulasan:

  1. SALAM TERAKHIR ~ SUDIRMAN

    Sampaikan salam buat semua
    Salam terakhir salam teristimewa
    Kepada kau yang ku kenang
    Pada teman yang ku kenang
    Pemergian ku ini tak dirancang

    Usah bertanya mengapa aku
    Mengucap salam terakhir kepada mu
    Kerana waktu berputaran
    Bimbang tak berkesempatan
    Melahirkan kerinduan terhadapmu

    Demi sebuah kenyataan
    Yang amat menyakitkan
    Aku yang tidak berdaya
    Hanya berserah padaNya

    Salam akhir
    Salam yang teristimewa
    KepadaNya ku memohon keampunan
    MelaluiNya ku beri kemaafan
    Kepadamu

    Andainya aku punya waktu
    Masih ku ingin mengulangi semula
    Saat indah bersama mu
    Sayang tak berkesempatan
    Abadikan saja salam ku di ingatan

    SALAM KU YANG TERAKHIR

    BalasPadam
  2. JANGAN PISAHKAN AKU DAN DIA ~ DEDDY DORES&MAYANGSARI

    Biar cinta
    Terhalang gunung dan samudera
    Aku tetap
    Memegang janjiku padamu

    Biar jurang
    Yang terjal ada didepanku
    Takkan goyah
    Sumpahku kepada diri

    Kita bagai kumbang dan bunga
    Hatiku pasti hatimu jua
    Namun mengapa ada saja
    Yang benci tulus cinta kita

    Jangan pisahkan, aku dan dia
    Tuhan tolonglah, ku cinta dia
    Biarkan kami tetap bersama
    Di dalam suka dan duka

    BalasPadam
  3. KENANGAN TERINDAH ~ SAMSONS

    Aku yang lemah tanpamu
    Aku yang rentan karena
    Cinta yang telah hilang darimu
    Yang mampu menyanjungku

    Selama mata terbuka
    Sampai jantung tak berdetak
    Selama itu pun
    Aku mampu tuk mengenangmu

    Darimu...
    Kutemukan hidupku
    Bagiku...
    Kau lah cinta sejati

    Ooh...

    Bila yang tertulis untukku
    Adalah yang terbaik untukmu
    Kan kujadikan kau kenangan
    Yang terindah dalam hidupku
    Namun takkan mudah bagiku
    Meninggalkan jejak hidupku
    Yang telah terukir abadi
    Sebagai kenangan terindah

    Ooh....

    BalasPadam