Selasa, 18 Mei 2010

18 MEI 2010 SELASA




1 ulasan:

  1. Salam..18 mei 2010,selasa.pagi2 ag aku dah bersiap nak gi keje..aku menjalani kehidupan seperti biasa mulakan kemas konti lepastu buat kerja yang lain..sampai petang dalam kul 5.00pm aku ingat nak balik..sekali tengok kat luar angin bertiup dengan kencang..aku tersadar disini sampai kul 9.00pm..jangan buat kerja balik malam2 gini..huh!! susah dah la hujan lebat n jalan lecak xnampok jalan sudah..mak dah call suruh balik..dalam hujan renjai tu aku pun balik redah nak sampai rumah.alhamdulilah sampai gak akhirnya di rumah dengan selamat..ingin sampai rumah dah selesai tugasan ku rupanya..tapi dlm kul 10.00pm musu telefon aku megatakan ada xpusu din datang umah..tapi aku kata tak der pon..tapi lama kelamaan musu telefon mengatakan pusu din exsident tak tahu langgar apa n jatuh sendiri..family ku dikejarkan ke hospital,ayah aku bawa kereta n mak n aku gi sana.tiba sana cari mencari tetapi xjumpa.caling musu mengatakan dia berada di wad kecemasan n ditempatkan di wad 4.mak aku gi kaunter perdaftaran n nurse disana bagi pass masuk untuk melawat pusu din di wad4..tiba sana 2 orang je dibenarkan masuk..mak n aku masuk dulu..naik tingkat1..tiba sana pusu din terbaring sedar tapi lupa apa yang terjadi..dikatakan kepalanya terantuk dalam topi kalender ada kesan darah..musu membasuh topi itu..kepala pusu din dibalut..tapi darah mengalir ag..mata lebam tangan tercalar..aku macam rasa nak pitam bukan tengok darah tapi aku kerancunan makanan,nak buat cam mana aku termuntah di wad pusu din aku tapi jauh cikit dari katil tu kira pehujung katil wad tu dan aku bagi kerja pada nurse tu untuk mengelapnya..erm..nak buat cam mana perut aku xsempat nak pi kejar tandas..lepastu rasa lega n aku nak minta balik tapi mak kata tukar dengan ayah bab ayah pun nak tengok pusu din..aku duduk bawah n tunggu ibubapa ku turun n aku pun balik ke rumah..sampai rumah pukul 1.30am..alhamdulilah..semuanya selamat akhirnya..sekian,terima kasih..itu je yang dapat aku coretkan untuk kali ini..wasalam..

    BalasPadam