Jumaat, 30 April 2010

TELEFON E_TOUCH



1 ulasan:

  1. salam...isnin 26042010~aku bawa adik boy pi bando dia kata mau beli enset yang ada games dlm 1 henset..aku dari rumah bawa motor sampai astaga..dah sampai sana tengok kedai atas xder jual..kedai bawa pun tak de gak..aku dan adik aku pelik bab ari ahad semalam aku dah jalan n nak beli tapi xbawa duit plak..tu sbb aku dtg hari ini..yg tukang kedai enset tu nak bohong pun berpada-pada la nie..kata pon xserupe bikin..bengang ko aku buat peniaga gerai tu..tu la lain kali klau xder kata xder kalau ada nak sorokkan pon kata je..aku xkesah aku boleh beli kat kedai lain.tipu pun agak2 la..pehh la..aku n adik aku pergi ecoseurse..tawakal kat sana..tapi xder gak..ade plak amoi seorang nie suka bertanya dengan aku n aku pun apa ag layan la..saat terakhir dia kata enset tu ader tp kat stok penyimpanan kedai henset tu..alhamdulilah..30 minit diberi peluang..akhirnya aku dapat gak..adik boy tak nak tapi aku yang buat keputusannya antara nak beli mahupun tidak..selepas disoal siasat akhirnya aku dapat n syukur alhamdulilah..terima kasih tuhan bab selesaikan tugasan perjalanan mencari telefon yang mencabar kewibaan ku ini..pegi kedai kul5.00p.m sampai umah kul 9.00pm..allah hu akhbar penat tapi nak layan karenah adik boy aku seorang nie memang mencabar dan boleh diuji kesabaran n kekuatan ku ini..tapi dah dapat kalau xbagi aku pinjam nak layari internet guna fb..ciap..hehehe~ tu je la tuk kali ini..sekian,terima kasih..wasalam.

    BalasPadam