Isnin, 5 April 2010

Percutian Bersama Family




1 ulasan:

  1. salam...masa nie aku pergi dengan family..aku bawa adik ku..mak&ayah bawa motor..kirenya 2 buah motor follow nak pi tanjung agas nak naik feri..masa tu aku,mak dan adik je naik..ayah aku xnak naik tegok dari jauh je..tapi best macam nak feri plak..suasana kat kapal pon best..bab masa tu ader satu family nie kire besar la..aku rasa baru sampai kampung sendiri kot..org melayu tapi 3 keluarga sekali masuk bot yg sama..riuh rendah dibuat perjalanan atas bot..paling syok aku tengok masa nak merentasi jambatan muar..keluarga yg besar nie semua nya menyebut perkataan (HORE)xsilap aku la..best sgt..dengan bawa budak2 kecil2 naik bot aku..eh..best sgt la..kenangan tu aku xlupulan..setiasa terpahit di sanubariku.masa merentasi sungai muar..aku nampk pemandangan muar dari laut..cantik n tenang sgt..baru aku tahu pemandangan yg tercantik di tempat kelahiran ku sendiri..best n itu je kot yg dapat aku gambarkan..sesipe yg dtg muar jgn lupe naik la bot feri muar..anda akn terasa kagum dan menjamin keseronokan yang terbest sgt..masa nak balik aku pandu n aku bawa adik..mak&ayah pon sama..pulang la kerumah pukul 2.00ptg..hari ape ya..aku xcatat plak..ituje kot..coretan ku untuk mengambarkan suasana di atas bot feri muar..

    BalasPadam