Isnin, 5 April 2010

Majlis Perkahwinan Natasya&Suami 04/04/2010 Ahad


1 ulasan:

  1. Ahad 04/04/2010..bangun tidur terus siapkan diri nak belikan hadiah.dari rumah samapi parit jawa kehulu kehilir nak siapkan persiapan tu..last minat katakan..tapi syukur alhamdulilah..semua berjalan dengan lancar dan saksama..aku pergi rumah tasya dianggarkan pukul 12.30 tapi macam mana boleh terlanjak dan terus pergi pukul 1.00ptg gak.tiba sana terus menjamu selera dan masa nak balik tu aku sempat jumpa dengan kawan baik ku tu.sekali tengok macam patung bernyawa..lain sangat wajah mukanya..xmacam waktu sekolah dulu..sempat ag aku bergambor dengan diya sebagai kenangan..kawan yang temankan aku sekali pon ader dak si fadhillah tu..nanti aku buka gambor diya pulak.kita org berposing sampai habis la..masa nak balik aku dengan kawan ku bersalaman dengan semua orang nak minta diri dulu dalam pada itu aku jumpa isma.akma.aini dan ramai ag tapi aku kenai xingat nama.aku letak hadiah dan balik terus..bukan balik rumah.kena hantar kawan baik ku fadhillah balik rumah diya.aku ambil n aku kena hantar la diya..nanti diya nak balik naik ape sedangkan aku yang memandu motor.lepas dari rumah fadhillah terus gi tempat keje.dijangka masuk kerja pukul 1.oopm.tapi syukur alhamdulillah.aku selamat sampai pukul 2.30pm dan bermula kerja macam biasa sebagai pembantu kedai cyber cafe..

    BalasPadam