Jumaat, 9 April 2010

Don't Be Sad




4 ulasan:

  1. DOA TAUBAT

    Ertinya:" Aku memohon ampun atas segala dosaku kepada Allah Yang Maha Agung.Ya Tuhan Kami,kami terlanjur berbuat aniaya terhadap diri kami sendiri,Jika enkau tidak mengampuni kami dan tidak mengasihi kami,pastilah kami ini tergolong orang yang rugi.Y a tuhan kami,ampunilah dosa-dosa kami dan hapuskanlah kesalhan-kesalahn kami serta wafatkanlah kami bersama orang-orang yang baik.Tiada Tuhan selain Engkau Maha Suci Engkau,sesungguhnya aku termasuk orang yang zalim.Ya Allah aku,ampunilah dosaku semuanya,baik yang halus mahupun yang kasar yang terdahulu dan yang kemudian,yang nyata dan yang tersembunyi.Ya Allah aku telah menganiaya diriku sendiri dengan aniaya yang banyak lagi besar,padahal tidak ada yang dapat mengampuni dosaku selain engkau,kerana itu ampunilah segala dosaku dengan keampunan dari hadratMu dan kasihanilah aku.Sesungguhnya engkau Maha Pengampun dan Maha Penyayang".

    BalasPadam
  2. Dianugerahi Rezeki Yang Bermafaat

    Ertinya:- Ya Allah berilah padaku rezeki yang halal dan baik,serta pakaikanlah padaku segala perbuatan yang baik.Ya Tuhanku,Jadikanlah olehMu rezekiku itupaling luas ketika tuaku dan ketika lemahku.Ya Allah,cukupkanlah bagiku segala rezekiMu yang halal daripada yang haram dan kayakanlah aku dengan kurniaMu dari yang lainMu.Ya Allah aku memohon padaMu rezeki yang luas dan berguna.Ya Allah aku memohon padaMu rezeki yang luas dan berguna.Ya Allah aku mohonkan padaMu nikmat yang kekal yang tidak putus-putus dan tidak akan hilang".

    BalasPadam
  3. AGAR DIKASIHI OLEH BAPA,GURU-GURU DAN TEMAN

    Ertinya:-"Ya Allah kurniakanlah kepadaku kemuliaan dan jadikanlah aku orang yang beriman orang yang baik dikasihi olehMu dan oleh sesama manusia".

    BalasPadam
  4. Doa Minta Hati Terbuka&Mudanya Segalanya Urusan

    Ertinya:-"Ya Allah lapanglah dadaku dan mudahkanlah segala pekerjaanku(urusanku) dan lancarkanlah lidahku agar mereka faham pembicaraanku".

    BalasPadam