Selasa, 6 April 2010

Perkahwinan Aisyah&Suami


2 ulasan:

  1. Selasa 06/04/2010.hari ini baru ku tahu bahawa iasyak isyak dah kahwin tapi aku xtahu pun bila diya berkahwin..tup-tup dgr kawan aku cerita kak sue kata diya dah khwin..k.sue citer mcm2..tapi hati aku dah sedih bukan ape..sebab xsangka diya dah kahwin tnpa pegetahuaan aku..mgkin dulu masa sekolah aku ader buat salah sngaja mhupon tidak..sbb tu diya xsudi nak jemput aku pergi majlis diya mhupon dia mmg dah benci aku kot..aku pun xtahu..nie gambor pon aku copy kat kwn aku noraini..diya xtahu tapi bagi foto yang dia dah pon mendirikan rumah tangga sebelum yg lalu..dgr kata kwn aku fadillah diya kwn bulan 3 lepas 2010..erm..

    BalasPadam
  2. Nama diya aisyah isyak..aku nie kalau dah taip mesti ader perkataan yang salah ker tidak..erm..biasalah..sedih bab xdapat jemputan daripada diya..biarla..kan dah sebulan yang lalu..so sabar n tabahkan hatimu..kepada nor aisyah ishak..SELAMAT PENGANTIN BARU.Moga kekal hingga akhir hayat n semoga bahagia Dunia mahupon akhirat..amin..Doaku dari jauh...

    BalasPadam